۳۳۰۰ دلار جریمه در صورت عدم افشای كلمات عبور در مرز نیوزلند

۳۳۰۰ دلار جریمه در صورت عدم افشای كلمات عبور در مرز نیوزلند اچ پی: بر مبنای یك قانون جدید، مسافرانی كه از این بعد از مرزهای مختلف وارد كشور نیوزلند می شوند در صورت درخواست ماموران امنیتی موظف به افشای كلمات عبور گوشیها و لپ تاپ های خود هستند.



به گزارش اچ پی به نقل از پی سی مگ، افرادی كه در برابر درخواست ماموران مرزی مقاومت كرده و كلمات عبور سیستم های الكترونیكی خویش را فاش نكنند، ۳۳۰۰ دلار جریمه خواهند شد.
بر اساس قوانینی كه قبل از این در نیوزلند به تصویب رسیده بود، پلیس و مقامات امنیتی و قضایی این كشور حق جستجو و بررسی محتوا و داده های ذخیره شده در گوشیها، لپ تاپها و دیگر وسایل الكترونیكی كاربران را به دست آورده بودند.
بر طبق قانون جدید، اگر پلیس به مسافری مشكوك شود، می تواند به بهانه تخلف و انجام فعالیت های جنایی خواهان دریافت كلمه عبور گوشی، تبلت یا لپ تاپ وی شود. بعد از دریافت كلمه عبور، پلیس حق دارد تاریخچه استفاده فرد از اینترنت و فایل های ذخیره شده توسط كاربر را بررسی كند، اماحق ندارد وارد حساب های اینترنتی فرد شود. آنها همینطور حق ندارند كلمات عبور فاش شده را در نزد خود نگهداری كنند.
نیوزلند تنها كشوری نیست كه دست به چنین رفتاری می زند. در سال قبل میلادی مقامات آمریكایی در بدو ورود بیش از ۳۰ هزار مسافر به این كشور گوشیها و لپ تاپ های آنها را مورد بررسی و كنترل قرار دادند.

1397/07/11
11:55:06
5.0 / 5
4201
تگهای خبر: الكترونیك , اینترنت , كاربر , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
hp لپ تاپ
newhp.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اچ پی محفوظ است

اچ پی

معرفی محصولات اچ پی