با هدف خدمت رسانی به مردم و دستگاه ها صورت گرفت؛

پاسخ به بالای 77 هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری

پاسخ به بالای 77 هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اچ پی: در سال قبل بیش از 77 هزار تماس تلفنی توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران با هدف خدمت رسانی به مردم و دستگاهها توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران پاسخ داده شد.



به گزارش اچ پی به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات از مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران به آدرس ۱۶۴۹ بازدید کرد و با چگونگی عملکرد و دستاوردهای این سامانه ی خدمت رسان آشنا شد.
در این بازدید، احسان طالبی، مدیرکل دفتر همکاریهای فرا سازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه، اهم اقدامات انجام شده توسط سامانه ۱۶۴۹ در سال قبل را تشریح نمود و گفت: مرکز تماس ۱۶۴۹ در سال ۱۴۰۱ و با هدف ارائه خدمت پایدار و مطمئن به دستگاهها و مردم و با همکاری دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل تدارکاتی و پشتیبانی در دو قالب مرکز تماس و سامانه اینترنتی کار خودرا شروع کرد.
این مرکز که دارای کادری مجرب و آموزش دیده است، در سال قبل به بالای ۷۷ هزار تماس تلفنی پاسخ داده است. مدیرکل دفتر همکاریهای فرا سازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه درباب وضعیت تماسهای برقرار شده با این مرکز اظهار داشت: عمده ترین تماسهای برقرار شده با این مرکز متعلق به شش فعالیت از مجموع فعالیت ها و طرح های سازمان فناوری اطلاعات ایران است. در این بین، بیشترین تماس ها با ثبت بیش از ۶۲ هزار بار تماس به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متعلق می باشد. مابقی تماس ها نیز به ترتیب متعلق به پنجره واحد زمین، پیامرسان ها، پشتیبانی از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، گواهی های نرم افزار و سامانه پیامکی ۴۰۴۰ است.
طالبی درباب رویکرد این مرکز در سال جدید بیان داشت: باتوجه به اینکه خدمت رسانی و انجام وظیفه پاسخگویی جز اولویت های سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال پیش رو است، رضایت مندی مردم ضمن دریافت پاسخ بعد از برقراری تماس با این مرکز و پاسخگویی به سوالات در رابطه با خدمات دارای تعرفه از اولویت های مرکز تماس ۱۶۴۹ در سال پیش رو خواهد بود.
گفتنی است، کسب وکارها و عموم متقاضیان، علاوه بر امکان برقراری تماس بوسیله شماره ۱۶۴۹، با مراجعه به نشانی https: //1649.ir می توانند از آخرین مصوبات و بخشنامه های دستگاه های ذیربط درباب پشتیبانی از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال مطلع شوند و در صورت نیاز شکایت خودرا از سکوها و دستگاه های متولی دراین زمینه به ثبت برسانند.


منبع:

1403/02/04
12:37:06
5.0 / 5
129
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , پیامك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
hp لپ تاپ
newhp.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اچ پی محفوظ است

اچ پی

معرفی محصولات اچ پی