بلاك چین، HTC را نجات می دهد؟

بلاك چین، HTC را نجات می دهد؟ اچ پی: شركت اچ تی سی (HTC) در بخش گوشیهای هوشمند مبتنی بر بلاك چین باز شروع به كار كرده و بنظر می رسد كه می خواهد بزودی از یك محصول مجهز به این فناوری رونمایی كند.


به گزارش اچ پی به نقل از ایسنا، اچ تی سی كه در سال های اخیر با مشكلات اقتصادی و بحران های مالی متعددی دست و پنجه نرم كرده و به عقیده خیلی از كارشناسان و تحلیلگران، به مرز ورشكستگی رسیده و دیگری جایگاهی در بین برترین سازندگان گوشیهای هوشمند در جهان ندارد، حالا بنظر می رسد كه همچنان در تلاش است تا سهمی هرچند اندك را از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد و به همین سبب باز اخیرا اخبار و گزارش های جدیدی از طرف این شركت تایوانی انتشار یافته كه نشان داده است گوشیهای هوشمند مجهز به فناوری بلاك چین و شبكه اینترنت 5G این برند باز در راه می باشد و در آینده ای نزدیك به بازارهای جهانی راه خواهند یافت.
طبق گزارش وب سایت gsmarena، در جریان برگزاری برگزاری نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹ لاس وگاس بود كه توجه خیل عظیمی از كاربران و علاقمندان به سمت و سوی گوشیهای مجهز به فناوری بلاك چین منعطف و جلب شد چونكه در آن یك گوشی هوشمند اندرویدی معرفی و رونمایی گردید كه قادر بود مكالمات، تماسهای رد و بدل شده و همین طور تمامی پیام های كاربران را رمزگذاری كند و به عبارتی دیگر، امنیت گوشی هوشمند را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
بلاك چین یكی از فناوری های نوینی است كه این روزها از استقبال بی نظیری از طرف كاربران روبه رو شده است كه در صنایع و حوزه های مختلف كاربردهای فراوان و متعددی داشته و توسط شركت های مختلف باز مورداستفاده و بهره گیری قرار گرفته است.
كارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری اعتقاد دارند كه با گسترش محبوبیت فناوری بلاك چین، شركت های سازنده موبایل بیشتری در آینده به سمت و سوی توسعه و طراحی این گوشیهای هوشمند روی خواهند آورد چونكه پلت فرم بلاك چین به آنها این امكان را می دهد تا بدون محدودیت های قبلی، به افزودن قابلیت های جدید بپردازند و نظر كاربران را به خود جلب كنند.
حالا اچ تی سی اعلام نموده كه آخرین نسخه محصول بلاك چینی خودرا با قیمتی ارزان تر از گوشی Exodus 1 معرفی و عرضه خواهدنمود تا كاربران و علاقمندان بتوانند آنرا با قیمتی حدود ۶۹۹ دلار تهیه و خریداری كنند.




منبع:

1398/02/23
14:36:17
5.0 / 5
4615
تگهای خبر: اندروید , اینترنت , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
hp لپ تاپ
newhp.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اچ پی محفوظ است

اچ پی

معرفی محصولات اچ پی