از كدام خدمات فناوری اطلاعات شكایت دارید؟

از كدام خدمات فناوری اطلاعات شكایت دارید؟ اچ پی: مشتركان درصورت شكایت از هر یك از خدمات اینترنتی، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان می توانند به سامانه ثبت شكایات مبتنی بر مكان نمای جغرافیایی مراجعه و شكایت خودرا ثبت كنند تا رگولاتوری به بررسی شكایات آنها بپردازد.


به گزارش اچ پی به نقل از ایسنا، سامانه ثبت و پاسخگویی به شكایات ۱۹۵ بمنظور افزایش رضایت كاربران و رسیدگی به شكایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان به راه افتاده است. كاربران خدمات ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می توانند با مراجعه به سایت https: //195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شكایت های خودرا از خدمات مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری كنند.


كاربران در مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگویی به شكایات مبتنی بر مكان نمای جغرافیایی، ابتدا باید محل شكایت خودرا در منوی جستجو انتخاب و روی نقشه به صورت دقیق مشخص كنند و در مرحله بعدی اطلاعات شكایت شامل سرویس، نام اپراتور، نوع و موضوع شكایت را وارد كرده و با انتخاب دكمه مرحله بعد وارد منوی اطلاعات تماس شوند.


در این مرحله بعد از ورود اطلاعات تماس و متن شكایت، گزینه ثبت را انتخاب كنند. بعد از ثبت شكایت كاربر، كد رهگیری شكایت روی صفحه نمایش داده شده و همزمان به شماره تلفن همراه درج شده در اطلاعات تماس ارسال می شود.
كاربران می توانند با مراجعه مجدد به این سامانه و انتخاب گزینه پیگیری شكایت و وارد كردن كد پیگیری از وضعیت رسیدگی به شكایت خود باخبر شوند. همین طور مشتركان در این سامانه می توانند شكایت های سایر مشتركان در حوزه های مختلف ICT را مشاهده كنند و یا درصورت مستندات شامل تصویر، صوت آنرا ضمیمه كنند.
آمار آخرین شكایات ثبت شده در این سامانه در ماه گذشته به صورت زیر است.






منبع:

1399/02/02
16:38:25
5.0 / 5
2433
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
hp لپ تاپ
newhp.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اچ پی محفوظ است

اچ پی

معرفی محصولات اچ پی