چرا تعدادی از اینترنت مخابرات ناراضی هستند؟

چرا تعدادی از اینترنت مخابرات ناراضی هستند؟ به گزارش اچ پی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات با اشاره به دلیلهای نارضایتی کاربران از سرعت اینترنت اشاره کرد: سرمایه گذاری در بخش اینترنت ثابت شرکت مخابرات راهکاری برای افزایش رضایت مندی است.


به گزارش اچ پی به نقل از ایسنا، داوود زارعیان با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته بخش اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات اظهار داشت: این شرکت پس از خصوصی سازی حدود ۱۰ میلیون پورت اینترنت پرسرعت نصب کرد، حال آنکه این رقم در سالهای پیش از خصوصی سازی حدود ۱۵۰ هزار پورت بوده است.
وی با تاکید براینکه این شرکت در ۹۰ درصد بخش ها می تواند اینترنت با سرعت مناسب در اختیار مشترکین قرار دهد، به دلیلهای نارضایتی کاربران از سرعت اینترنت پرداخت و چگونگی درخواست خود مشترک را یکی از دلیلهای نارضایتی کاربران عنوان نمود و اظهار داشت: مشترکینی داریم که سرعت اینترنت ۵۱۲ کیلوبیت برثانیه و یک مگابایت تقاضا می کنند و طبیعی است با این سرعت پایین، حجم بیشتری دانلود و آپلود میسر نمی گردد بدین جهت نارضایتی به وجود می آید.
معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات شاخص مهم دیگری که در نارضایتی کاربران نقش دارد را بی اطلاعی مشترکین از اتمام حجم اینترنت دانست و اضافه کرد: دسته دوم مشترکین ناراضی کسانی هستند که سرویس را از مخابرات یا FCP ها دریافت نمودند و در میان ماه حجمشان به پایان رسید و نمی دانند و یا نمی خواهند حجم جدید خریداری کنند، در نتیجه سرعتشان به ۱۲۸ کیلوبیـت برثانیه می رسد و فکر می کنند که اشکال از شبکه مخابراتی است، حال آنکه اشکال در اکانتی است که شارژ نشده و دارند استفاده می نمایند و ممکنست مشترک ناراضی باشد.
طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، زارعیان یکی دیگر از دلیلهای کاهش سطح رضایت مشترکین را افزایش مصرف در دو سال اخیر عنوان نمود و اظهار داشت: بعد از کرونا مصرف اینترنت بالا رفته وتقاضای کاربران برای سرعت اینترنت نیز حدود چهار برابر شده است و این مساله بار زیادی را بر شبکه ارتباطی به وجود آورده و سبب کمبود پهنای باند در بعضی از ساعات شبانه روز شده که این امر بر سرعت اینترنت موثر ابوده و نارضایتی را به همراه داشته است.
وی با تاکید بر این که ما به دنبال بهبود پاسخگویی به مشترکین هستیم، اظهار نمود: برای رفع مشکلات مشترکین، مراکز پاسخگویی ۲۰۲۰ متمرکز و تجهیز شده و تعداد پاسخگویان بالا رفته است. سیستم های این بخش تکمیل شده و همچنان نیز این بخش درحال توسعه است تا سرعت پاسخگویی افزایش یابد. سرعت پاسخگویی به مشکلات مردم در اولویت کارهای این شرکت است و برای پاسخگویان و مراکز تماس شاخص هایی برای رسیدگی به سوالات و مشکلات تعیین شد تا برای رفع مشکلات اقدام مطلوب صورت گیرد.




منبع:

1400/08/27
14:37:32
5.0 / 5
513
تگهای خبر: اینترنت , سرمایه گذاری , سرویس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
hp لپ تاپ
newhp.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اچ پی محفوظ است

اچ پی

معرفی محصولات اچ پی